SV: SV: SV: SV: SV: Konstigt fel med ubuntu server

Martin Olsson martin at soptunna.se
Tors Sep 20 16:05:29 BST 2007

Daniel.
Ditt tidigare, bristfälligt formulerade svar, tolkades som ett påhopp i sann
gammal Ubuntu-Sverige-anda.
Jag håller mig också borta från forumet så mycket som möjligt, då jag inte
tycker om hierarkin som tydligt avspeglas.
Jag känner fortfarande hela Ubuntu-se som en organisation, nerlusad med
militanta moderatorer med en piska bakom ryggen. Visst var det bra att
exekutionspatrullen blev avsatt, men stämningen känns fortfarande inte bra.

//Martin

Grundare av http://www.fria-ubuntu-se.org