SV: SV: SV: SV: Konstigt fel med ubuntu server

mattias jonsson at mj1.mine.nu
Ons Sep 19 14:47:11 BST 2007

Ja kallar inte daniel vad han nu hette
Iaf kallar inte hans inlägg för hjälp

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com] För Micke Karlsson
Skickat: den 19 september 2007 15:44
Till: Ubuntu Sverige
Ämne: Re: SV: SV: SV: Konstigt fel med ubuntu server

On 9/19/07, Fredrik Johnsson <phreaky at defiant-net.se> wrote:

> Fattar inte att man orkar gnälla. Allt gnäll orsakar mer trafik på
> maiinglistan än frågorna som tas upp där.
>
> Är inte detta ett toppen tillfälle att hälsa nya Ubuntu användare
> välkomna. Istället för att bara klanka ner.
>
> Just my 5 cents.
>
> Fredrik

Hallå, det är absolut ingen som klankar ner på någon! Varför måste man tolka
tips som personliga påhopp? Jag förstår inte det.

Alla vet att alla inte kan allt från början. Det är självklart helt okej att
vara nybörjare på t.ex. sändlistor eller snorkling. Men jag tror inte man
lär sig något på att ta illa upp så fort någon försöker hjälpa till.

/micke