SV: SV: SV: SV: Konstigt fel med ubuntu server

mattias jonsson at mj1.mine.nu
Ons Sep 19 08:36:15 BST 2007

Agerande från vem?

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com] För Martin Olsson
Skickat: den 19 september 2007 09:33
Till: Ubuntu Sverige
Ämne: Re: SV: SV: SV: Konstigt fel med ubuntu server

Även om det har varit en "chattliknande" konversation tycker jag det är
ett konstigt agerande med tanke på att mailinglistan används så sporadiskt
nu för tiden.
Jag kan inte på något sätt se att konversationen stört mailinglistan eller
andra inlägg/ämnen.

//Martin

--
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/mail/