Ubuntu för stockholmare #4

Mekaniserad Apelsin mekaniserad.apelsin at gmail.com
Sön Nov 4 02:09:01 GMT 2007

Den sjätte november klockan 19.00 samlas alla som vill på Niki
Restaurang och Bar Klarabergsgatan 39 i Stockholm.

Enligt en helt ny tradition så är "Ubuntu för stockholmare" med jämna
number på en plats med alkoholförsäljning, vilket kan försvåra för
ubuntister under arton, men misströsta inte, "Ubuntu för stockholmare"
#5 kommer att vara på en plats där även ni kan medverka.

Det är lite allmänt struntprat, lite småproblem på din dator och annat
som avhandlas. Men främst handlar det om att ha kul, och skitsnack.

Så första tisdagen i november klockan 19 (eller när du känner för det)
så är du där och har ditt glada humör med dig.

Jag går att hitta genom min tröja med ubuntu-tryck!