Till alla som missade detta

Sebastian Dahlgren sebastian.dahlgren at gmail.com
Tis Mars 27 08:37:46 BST 2007

Hej!
Som intresserad men inte särskilt aktiv medlem av listan och forumet undrar
jag vem i hela friden Bossieman är? Har personen i fråga ett för och
efternamn?

Jag vill samtidigt gratulera till att ordningen är återställd i föreningen,
det gläder jag mig verkligen helhjärtat åt!

Ha en bra dag!
Sebastian Dahlgren