Grattis!

Peter Forsberg p.forsberg1 at comhem.se
Tis Mars 27 06:04:54 BST 2007

Hej No1Viking !

Ingen har sagt att vi inte ska hålla omröstning på IRC kanalen.
Valet i forumet är för att visa att förslaget av två kontaktmän har stöd
och efter mailet från Jono Bacon är det helt OK. Ingen struntar i Jono.
Om du menar att man inte har lärt sig ett jota av historien så har jag
och alla forumsmedlemmar en helt annan uppfattning.
Och varför skäms du ? Jag vill inte starta nu en diskussion om
grundläggande demokratiska processor igen.Vi vet alla hur det kommer att
bli.Vi var nästan alla med om det.
Har inte du märkt, att alla är nöjda på forumet ?
Hör av er alla som inte är nöjda. Därför har vi bl.a. listan här.

Hälsningar till alla
Litte John
Peter Forsberg