Linuxnotebook för 1048:-

Christopher christopher at ystad.nu
Tors Juli 26 08:37:46 BST 2007

Q: Can I get my laptop with my country's keyboard settings?
A: Yes, our laptops are delivered with the keyboard language setting
that was specified as the recieving country when ordered.
http://www.medisoncelebrity.com/faq.html

Emmellertid fann jag följande ganska intressant:
http://www.zonbu.com/device/
Jag frågade om tillgänglighet men glömde det där med Svenst tangent bord
- och fick detta:
Zonbu is already available in Europe!
Just order it at our online shop and register with your address in
Sweden during checkout.
Best,
the Zonbu team
contact at zonbu.com