Re: Hur fångar man en SMTP Replay

Tobias Andersen sedeki at gmail.com
Ons Juli 25 17:10:19 BST 2007

Själva mailet anses av SMTP ha skickats (förberett mailet, t.ex.) men
det betyder inte att mailet kommer fram. Det kanske avvisas av
mailservern som spam, eller mailboxen (på domänen dit du skickat
mailet) kanske rentav inte finns. Detta vet inte SMTP servern om.

Ang. att ha en bild som verifikation är nog inte det smartaste. I
gmail så måste man aktivt välja att man vill se bilder ju.

MVH