Möte den 5/2 kl 21:00

Kent Nyberg nyberg.kent at spray.se
Tis Jan 30 20:34:39 GMT 2007

tis 2007-01-30 klockan 19:57 +0100 skrev Erik Sandström:

> Jonos kallelse:
>
> Hi all,
>
> I have had a number of emails recently about problems with ubuntu-se,
> and it is time for this madness to stop. I am keen to resolve these
> problems as soon as possible.
>
> I have received a number of details about good and bad behaviour going
> on in the team, and some of this information is conflicting in different
> ways. I am keen to understand the problems, and thankyou to everyone who
> has kept me updated.
>
> So, I would like to call an IRC meeting to discuss these problems. I am
> [...]

Jag vet att Jono blivit noterad om att no1viking inte kan komma och att
annan dag önskas;  själv kan
jag heller inte medverka. Jag har kvällsskiftet nästa vecka. För mig
skulle ingen dag i den veckan passa såvida inte mötet sker på
förmiddagen. Men jag kan misstänka att andra personer finner det korta
varslet opassande.
Jag sätter min tillit till att jono ger bra råd och att mötet tänker
över dem både en och två gånger och ifall de inte är helt orimliga tar
till sig dem som locots egna. Huvudsaken är att vi kan anordna
omröstningen den 10/2 på sätt som alla berörda accepterar och följer.
Och som sagt,  i övrigt anser jag att kartago bör falla.  Eller, jag
menar - att alla som vill bli nominerade så ska få bli.  Då är jag
beredd att erkänna mötets alla utfall.