Viktigt mail

No1Viking no1viking at gmail.com
Sat Jan 27 09:01:23 GMT 2007

Erik mfl.

Jag kan inte se någon större poäng i att återgå till det som har varit.
Bättre är att se framåt och försöka göra nåt bra att situationen, tycker
jag. Backspegeln är bra på bilar, enbart.

Det pågår en process där nästa kontaktperson/verksamhetsledare skall väljas
och den kan läsas om på forumet. Samma sak gällade många av de frågor som
ställts här på listan, kolla forumet. Det mesta finns redan där. Välkommen
dit för att skapa er en uppfattning!

Micke