Ersättare

"Erik Lindquist/Idérik<erik@iderik.nu>" erik at iderik.nu
Ons Jan 24 16:43:37 GMT 2007

Johan skrev:
> Jag är väl mer eller mindre avsatt då jag orkar inte längre.
Antingen är man avsatt eller också orkar man inte länger vilket i så
fall är ett skäl till att man avgår från/avsäger sig ett uppdrag.

> /Verksamhetsledare/, funkar den titeln, utan att kopplingar görs till
> Hitler?
Frågan är vad titeln är kopplad till? Om det är en förening så kan väl
det gamla vanliga ordförandeskapet vara helt OK, varför krångla till
det? Om det gäller titeln på den som företräder/leder det dagliga
arbetet i LoCO't kan man annars tänka sig operativt ansvarig/ledare
eller något dylikt som alterntiv.

/Erik