Re: Ersättare

Urban Anjar urban.anjar at gmail.com
Mon Jan 22 22:11:04 GMT 2007

Detta säger stadgarna:

"Sker ledarens avgång på egen begäran ska Ledaren utse efterträdare som
tillträder efter godkännande från Medlemsmötet."

Det står SKA, inte "kan om han har lust och inte är sur".

Johan, det finns emellertid ett alternativ, och det är Gholen, som också
visat intresse för den uppgiften. Jag nominerade tidigt Broder Tuck, men han
vill inte, annars tror jag han hade passat utmärkt för uppgiften.

Som stadgarna ser ut så SKA DU alltså utse en efterträdare och varför
obstruera och därmed försämra ditt eftermäle. Låt oss i stället minnas allt
bra du gjort för Ubuntu Sverige och att du var en god förlorare.

Hälsningar
Urban

Urban Anjar   +46 70 6093556
http://sourceforge.net/projects/scibuntu/