Re: ersättare

Urban Anjar urban.anjar at gmail.com
Sat Jan 20 20:10:20 GMT 2007

Jag vet inte hur jag ska tolka detta, men jag läser det som att även
Sebastean kliver av.
Då vill jag tacka honom för allt han gjort för Ubuntu Sverige, och
önska honom all lycka i fortsättningen.

Samtidigt vill jag föreslå Broder Tuck som ersättare fram till
årsmötet. Broder Tuck är nog den som är mest ubuntu av oss allihopa
och han har varit respekterad i alla läger.

Hinner inte med någon längre pledering nu, men jag tror ni fattar hur
jag tänker.

Urban

Urban Anjar   +46 70 6093556
http://sourceforge.net/projects/scibuntu/