Re: Kallelse: Förtroendeomröstning

Oscar Carlsson osccar at lysator.liu.se
Fre Jan 19 09:22:06 GMT 2007

Mailet gick ut på mailinglistan, och hamnade i allas brevlådor.
Jag vill inte säga bu eller bä om huruvida det är smart att maila ut
såhär till alla, men det här är trots allt en del av föreningens
resurser som föreningen ska nyttja i sitt intresse efter sunt vett,
och inte efter vad personer som inte är medlemmar tycker och tänker.

Om du inte vill ha mailet, ta då bort det!