Enas om ett mailformat?

Widar Nord nord at vizi.se
Fre Jan 19 00:34:03 GMT 2007

tor 2007-01-18 klockan 22:52 +0100 skrev Kent Nyberg:
> Jag har html som default numera.  Jag tillhörde de som förr
> respekterade användare med textbaserade mailklienter och använde
> därmed inte html i mail.

Alla mailklienter som hängt med Ubuntu sen det kom har ju haft stöd för
att avkoda HTML och acii'isera det också. Dessutom så går det ju att
skicka en textkopia.

Jag skriver en patch till Evolution som ska ordna så att detta fungerar
fullt ut. T.ex. ska min signatur nedan läggas till i ASCII-verisonen men
en annan ska glida in i HTML-bilagan.

Kommer förhoppningsvis med i mainträdet. :-)

--
Widar Nord
Cheif Technical Officer