Enas om ett mailformat?

Fredrik Bülow fredrik.bulow at gmail.com
Fre Jan 19 00:01:51 GMT 2007

Just nu tror jag många sitter och undrar vad incredimail är för något,
så jag kollade runt lite...

Först tittade jag på increidmails hemsida, en bild med massor av glada
djur kom först upp men denna försvan raskt eftersom den, på grund av en
bug med en icke genomskinglig bakgrund i ett flash script,  hamnade
bakom en hund som kom springande in för att slicka på skärmen. Glada
djur tycks vara ett genomgående tema....

Wikipedia förklarade sedan att Incredimail skapar "multimedia email".
Programmet finansieras med reklam och det stället tydligen konstiga krav
på mailservrar. Artikeln i wikipedia avslutas med:
"Contrary to some people's speculation, IncrediMail is not malware"