Enas om ett mailformat?

Johnny Chadda johnny+ubuntu at chadda.se
Tors Jan 18 16:17:21 GMT 2007

> Jag har inte så stora problem med formatet, stör mig mer på att folk
> envisas med att skriva längst ner i e e-mailet så man måste scrolla
> genom två miljoner mail innan man når fram till den text man vill läsa.

Det är väl så man ska göra, men då bara se till att citera det man
verkligen svarar på, och inte en massa överflödig information.

A: Because top-posting messes up the read-order.
Q: Why is top-posting so bad?

Angående text och html, så tycker jag att Evolution hanterar det helt
okej, även om jag personligen föredrar text.

--
Johnny Chadda
http://johnny.chadda.se