Enas om ett mailformat?

Johan liquoricetea at gmail.com
Tors Jan 18 15:52:55 GMT 2007

Har sett att citat i tidigare mail har blivit underliga och oläsliga, om
det har och göra med om man använder HTML och text blandat, eller är
någons klient som schablar till det vet ag inte. Det första låter i mina
öron som att det inte bör vara något problem, förutom att tex länkars
adress skrivs ut när någon skickar ett tidigare HTML-meddelande som text
och att övrig formatering försvinner.

Oscar, var det något av detta du menade?

hälsn
//Johan Sebastean