Meddelande: avstängningar

Johan liquoricetea at gmail.com
Tors Jan 18 15:28:12 GMT 2007

CrashLord, du är härmed varnad. Två varningar innebär en veckas avstängning.

    *13:17 sebastean*/

    "Den som ska skicka subjektivt gnäll utan något konstruktivt får
    göra det till min mail ubuntu at sebastean.se och inte till alla på
    listan./

    /Den som inte hörsammar detta kommer att få en varning./"

hälsn
//Johan Sebastean