Meddelande: avstängningar

Johan liquoricetea at gmail.com
Tors Jan 18 11:39:09 GMT 2007

Micke Karlsson,

"/Som ni vet av tidigare erfarenheter skapar det upprörda känslor./"
Ja, bland de som inte värdesätter respekt, en av punkterna i
Ubuntumanifestet <http://www.ubuntu.com/community/conduct>.

"/Marwals påståenden, som verkar vara en aning överilade (men jag är
inte insatt i detaljerna), borde vara lätta att bemöta, vilket du
också gjort i ett mail. /"
Jag har bemött Marwal på forumet. När jag presenterat fakta har han
blivit tyst: http://ubuntu-se.org/smf/index.php/topic,4628.0.html

Men precis som de andra internettrollen
<http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll> hittar han hela tiden på
nya dumheter. Micke, ditt stöd är vad vi som har fått uppdrag behöver
för närvarande, inte din kritik.

"Avstängning ska, enligt mig, endast användas om inget annat kan göras.
En sista utväg alltså."
Precis min åsikt. Detta har pågått i snart tre veckor, glöm inte det.

Vänligt men bestämt,

hälsn
/Johan Sebastean