Jag letar protokoll

Johan liquoricetea at gmail.com
Tors Jan 18 11:29:14 GMT 2007

Ein,

vadå tydligen? Varför skulle den inte existera?

Och "Frågan är på vilka premisser." var det en fråga, en anklagelse,
eller något annat?

Jag tror det No1Viking precis skrev om Ubuntu gäller även dig. Kom och
var med och bygg istället för att gnällasönder de som gör det.

Till övriga,

vill jag meddela att vi tillsammans om vi bara står ut kommer att kunna
inför Ubuntu (medmänsklighet) på Ubuntu Sverige om vi bara är uthålliga.

Tillsammans!

hälsn

Johan Sebastean