Valberedningen har inte arbetat i enlighet med uppdrag

Fredrik Gustafsson iveqy at iveqy.com
Ons Jan 17 11:09:58 GMT 2007

Processen i sig har väl inte varit föremål för diskussion? Snarare
valberedningens skötande av denna. Vilket inte har betydelse för
framtida arbetssätt, utan snarare har betydelse för valet av den nya
valberedningen (som då inte bör vara samma), men det är en fråga för
årsmötet och _inte_ för maillistan eller forumet.
Med vänliga hälsningar
iveqy