Valberedningen har inte arbetat i enlighet med uppdrag

marwal marwal at screentan.org
Ons Jan 17 10:06:02 GMT 2007

On Wed, Jan 17, 2007 at 06:52:10AM +0100, CrashLord wrote:

> Ni kan ta er sandlåda och leka hur bäst ni vill
> jag kommer inte att göra ett dugg mer för ubuntu sverige så länge
> Sebastean och hans knähund sitter som ledare.
>
> Skicka ut loggar från ett privat samtal på irc mot mitt godkännade är
> droppen
>
> tack för mig
> /CrashLord

CrashLord, ta det inte så hårt. Inse att vad som händer är att de slåss
för sin överlevnad. De är så ovana vid demokrati att de inte fattade vad
en valberednings uppdrag är och när de förstod det så exploderade det i
ansiktet på dom.

Dessutom är de intresserade av att misstänkliggöra allt just nu för att
rikta skenet bort från sitt eget agerande.