Förlåt: för kategorisk

Jan Braunisch x at r6.se
Fre Jan 12 01:23:07 GMT 2007

torsdag 11 januari 2007 21:01 skrev Jonas Björk:
> Janne,
> Gör svenska linuxrörelsen en stor tjänst och sluta med din kampanj ett tag.
> Ditt budskap har gått fram.

Vad tjänar någon på att jag slutar driva med våra allt annat än omtyckta
makthavare? Jag tror inte att någon som prenumererar på postlistan (förutom
du kanske, men inte ens om du tänker efter) på allvar förväntar sig att något
meningsfullt någonsin kommer att skrivas av sebastean & co:s klåfingrar.

> Hur skall "ledningen" få en chans att överhuvudtaget kunna försöka få fram
> information om du hugger direkt på dem? Låt dem komma till tals, det finns
> många som är intresserade av vad de har att berätta.

Hmm... Folk har inget förtroende för sebastean & co, och om de ändå vill höra
skiten de har att säga, så är det nog endast för att få sig ett gott skratt
när vi i oppositionen "äger" dem. :)

Om du motsätter sig att många ser detta med humor... så är du naiv :P
People just wanna have fun ^^

mvh Janne!