Re: Förlåt: för kategorisk

Jonas Björk jonas.bjork at gmail.com
Tors Jan 11 20:01:58 GMT 2007

Janne,
Gör svenska linuxrörelsen en stor tjänst och sluta med din kampanj ett tag.
Ditt budskap har gått fram.

Hur skall "ledningen" få en chans att överhuvudtaget kunna försöka få fram
information om du hugger direkt på dem? Låt dem komma till tals, det finns
många som är intresserade av vad de har att berätta.

mvh/ jonas björk
www.linuxportalen.se