Re: Tackar för mig

Daniel Eriksson tajruu at gmail.com
Tors Jan 11 13:14:55 GMT 2007

Det är verkligen allas angelägenhet att det finns användare som vill avsluta
sin prenumation för att dem känner att innehållet inte stämmer överens med
det innehåll man bad om. För mig är det samma sak som att gå och köpa
aftonbladet för att få nyheter och det jag får i min hand är PC-Gamer med
ett annat namn och en annan framsida. För det är inte Ubuntu e-maillista,
full med support och intressanta åsikter som jag fått. Det är Linux världens
konflikt och sandlåde email lista som jag fått mer av än jag fått RIKTIG
spam av. Jag är nu borttagen från ubuntulistan och det här är det andra och
sista email jag skriver på den tills den dag då någon lyckas övertyga mig om
att det inte är bråk, konflikter och allmän lekstuga här utan hjälp och
support.

Jag önskar att hela detat community kan ställa sig upp och ropa nej till
spam från linux och ja till mer support.

MvH Daniel som skriver sitt andra mail någonsin till denna lista och slutar
i protest.

--
MvH Daniel Eriksson