Så fel jag hade!

Fredrik Bülow fredrik.bulow at gmail.com
Tors Jan 11 03:29:08 GMT 2007

Det är inte ofta man sitter och kommer på sig själv med att hoppas att
man är en total idiot. Att man missförstod allt och att PsySines brev
handlade om något helt och inte alls är ett totalt vidrigt jävla påhopp.
Du (PsySine) anklagar sebastean för att ljuga och din enda motivering är
att han är "orimligt" okunnig om F-programmet samt att han kommit
"orimligt kort" i sina studier för att vara så "gammal". Sammantaget
anser du att dessa två saker är så orimliga att du tvingas till
slutsatsen att "han spelar dum" och av lite oklara skäl anser du vidare
att han gör detta för att "förvirra dig".

Ponera att det verkligen förhåller sig så att sebastean talar sanning.
Hur kul tror du då att det var för honom att läsa ditt inlägg? Hur
skulle du uppleva det om jag sa till dig att "det är helt orimligt att
någon kan vara sådär trög, du måste bluffa!"?

Det är svårt att förklara orsakssambandet mellan "spela dum" och
"förvirra PsySine" utan at använda ordet paranoia. Det är svårt att inte
äcklas av PsySines sätt att nästan helt utan kunskap döma och värdera
andras livsval. Det är omöjligt att hävda att PsySine inte har gått för
långt...

Be om ursäkt och skärp dig i framtiden!

/Fredrik