Re: Så fel jag hade!

Johan dreamonready at gmail.com
Ons Jan 10 23:14:08 GMT 2007

Vadå omöjligt? Att gilla något ämne behöver knappast betyda att man har full
koll på vad din utbildning nu innebär. Jag föreslår att när du ändå pluggar
på universitet att du kollar upp om det ges kurser i Semantik. Möjligen kan
du kolla upp boken Logic in Lingustics också (Jens Allwood m.fl.). Retorik
kan vara av intresse för dig också. Kolla även Google och sök på
"tvångstankar".

Lägg märke till att detta är mitt första inlägg i denna mailinglista och
varför jag valde att börja nu var att jag är innerligt trött på nedan
citerades spamliknande massutskick. Jag vill ha lite variation i min inkorg
men när det står Jan Braunisch på var och varannat mail så åker allt fler
mail i papperskorgen, trots gott om utrymme i gmailkorgen.