Konflikten, viktigt

Jan Braunisch x at r6.se
Tis Jan 9 22:10:40 GMT 2007

tisdag 09 januari 2007 22:45 skrev Martin Olsson:
> Janne. Som representant för den ena motpolen ber jag dig lugna ner dig.
> Ditt agerande gynnar inte Ubuntu och vår strävan att få ett
> frispråkigare forum att diskutera Ubuntu på. Nu har dessutom konflikten
> trappats upp igen pga. masslåsning av trådar på ubuntu-se.org.
> Din "massbombning" på epostlistan gör att man inte "orkar" läsa alla
> inlägg.

Du har rätt. Dock kan jag inte dölja hur kul jag tycker det är när folk som
vill smutskasta mig endast gör sig själva till åtlöje.

Nåja, jag föreslår att ni som stödjer den nuvarande regimen kommer med lite
seriösa argument till varför det som sebastean & co gjort inte är
tillräckligt allvarligt för att de ska avgå. Precis lika gärna vill jag att
ni kommer med seriösa argument till varför ni inte tror att vi i oppositionen
inte ens borde få en chans att göra ett bättre jobb.

Jag vill också uppmana alla att komma med kommentarer till de klargöranden jag
har gjort angående hur jag skulle vilja förändra föreningen, de återfinnes
här:

https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-se/2007-January/001514.html
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-se/2007-January/001561.html

mvh Janne