Konflikten, viktigt

Ambjörn Thorhard gholen at gmail.com
Tis Jan 9 21:09:41 GMT 2007

För det första. Jag är inte med i disskutionen särskilt mycket
För det andra. Jag vet att jag inte är psykolog. Jag har inte ens läst
psykologi.
Och för det tredje och sista.
Med gräva ner stridsyxan syftade jag till att lugna lite, debatten bör
fortsätta, men den ska inte bli till mer påhopp än det som skett.
Ni är vuxna, jag ser er inte som annat. Då förutsätter jag att ni kan
debattera ordnat.

// Ambjörn