Nya nordiska "live-cd" för Ubuntu, Kubuntu och Xubuntu 6.10 (edgy)

Rolf Edlund rolf_e at telia.com
Tis Jan 9 17:35:22 GMT 2007

tis 2007-01-09 klockan 08:27 +0100 skrev Daniel Nylander:
> Donera till mig? Det behövs inte. Jag har så jag klarar mig.

Asch, det säger du nog bara ;)

> Jag lade upp en live-cd av feisty igår också. För de som känner att de
> "living on the edge".

Såg det. Det var nog bara några minuter innan jag hemtade hem Edgy. Men
jag får något mystiskt felmeddelande när jag testar skivan.

Kör jag MD5SUM på iso-filen, så stämmer nuffrorna. Kör jag MD5SUM på den
brända skivan så stämmer nuffrorna. Men kör jag testen från den bootade
skivan, så hittar den 2 fel ?

Testade att bränna i lägre hastighet, men får fortfarande samma
felmeddelande