Konflikten, viktigt

Jan Braunisch x at r6.se
Tis Jan 9 15:13:06 GMT 2007

tisdag 09 januari 2007 16:00 skrev Christian Larsson:
>  Janne, ta och ge dig!
> Du har vid ett antal tillfällen förolämpat folk.

Vad vill du att jag ska göra! jag har ju banne mig redan tagit avstånd från
att jag har betett mig så. (observera att detta är exakt samma sak som att be
om förlåtelse)

> Ta och svara på den kritik
> du får istället för att bete dig som du gör.

Jag svarar på alla kritiska brev, så länge inte avsändaren motsäger sig själv
på grova sätt eller uppenbarligen endast är ute efter att jävlas.

> Johan Thorén ställde dessutom
> en helt befogad fråga till dig som du tycks ignorera.

Nu får du väl ändå ta och ge dig! Jag vet inte ens hur jag ska börja svara på
denna fråga.

> Och varför skulle han
> hata dig? Det är ingen som hatar dig, det finns ingen diktatur på forumet
> där alla andra som inte håller med dig blir hjärntvättade.

Läs vid jag skriver, jag har ju för i helvete tagit tillbaka anklagan!

> Vi är bara
> trötta på dig, så enkelt är det.

Jag har här ett påstående:
Det finns ingen som håller med dig i min kritik mot mig nu, och hur du framför
den.
De som anser att detta påstående är fel uppmanar jag att motivera detta.
Svarar ingen på denna uppmaning så är påståendet uppenbarligen korrekt.

mvh Janne