Konflikten, viktigt

Jan Braunisch x at r6.se
Tis Jan 9 14:50:59 GMT 2007

tisdag 09 januari 2007 15:36 skrev Johan Thorén:
>  Vad sjutton är detta för personliga påhopp? Vad har sebasteans "yttre" med
> saken att göra? *Påkallar list-moderatorns uppmärksamhet!*

Du undrar på fullaste allvar vad vår ledares yttre, alltså hans sätt att bete
sig, har med debatten om hans lämplighet som ledare att göra?

Ditt brev är ett löjligt angrepp mot mig, på grund att att du av någon
anledning uppenbarligen hatar mig.
Jan ser det som väldigt synd att du hatar mig på mycket, därför undrar jag om
vi kanske kanske reda ut detta faktum istället för att du kommer med löjliga
brev?

mvh Janne