Here comes the flood....

Leif Nyström leif.nys at glocalnet.net
Mon Jan 8 23:18:57 GMT 2007

Mitt första mail här inne i denna debatt.
Hej på er, allesammans.

Nahojs mail och Eriks mail här nedan är sådant jag vill skriva under på.
I synnerhet Eriks mail ger mig det jag tror kan innebära slutet på allt
trist och tråkigt som vi hitintills skådat.

Tänk om någon erfaren Ubuntuist kunde ta tag i detta.

Ordförande för Loco under Ubuntu bör ju bör ju den kunna bli som har
forumets
medlemmar bakom sig.

Att det samtidigt har bildats en förening i Sverige är nog inte alls
likvärdigt
för Ubuntu o/e Canonical. Föreningen gäller ju bara för föreningsbildarna.

Med hopp om en snar lösning
Hälsningar
Leif Nyström / Broder Tuck