Ge dig!

Robin Sonefors ozamosi at flukkost.nu
Fre Jan 5 16:42:26 GMT 2007

Varesig jag eller PsySine har skrivit på de regler du pratar om. De
reglerna kom till långt efter att vi registrerade oss (själv
registrerade jag mig innan det fanns regler). Inte för att det spelar
någon större roll egentligen, men att påstå att vi skrivit på dina
regler är helt enkelt fel.

Att du skickar text som PsySine skrivit till PsySine är inte en
förklaring till varför han blivit avstängd. Vilka regler bröt han mot t
ex? Jag hävdar att det är pga en helt annan incident på IRC som ägde rum
strax innan han blev bannad från forumet.