Fwd: -avstängd-

Kent Nyberg nyberg.kent at spray.se
Fre Jan 5 21:14:50 GMT 2007

fre 2007-01-05 klockan 20:15 +0100 skrev Johan:

> Martin O
>
> Jag syftade på era regelbrott. Jag respekterar inte att ni medvetet
> och grovt brutit mot av er redan accepterade och ganska enkla regler.
>
> hälsn
> //Johan Sebastean

Om inte reglerna på forumet stadgar att personer blir varnade en gång
innan bannlysning så tycker jag att så bör ske. Samt att de som blivit
bannlysta utan varning får komma tillbaks.
Det är kanske att kräva mycket men för de personer som känner sig
bannlysta på felaktig grund, publicera deras skrivierier så att vi kan
föra ett rationellt samtal kring dem.  Och ja, det är kränkande att
kalla folk för terrorist om så inte är fallet. Vilket det väl rimligtvis
inte är fallet.