Fwd: -avstängd-

Tomas Gustavsson tomplast at gmail.com
Fre Jan 5 20:02:28 GMT 2007

En fråga MartinO vill jag att du ska besvara MartinO. Anser du att du är
helt oskyldig i hela den här debatten och det bara finns de goda (du
själv och några till) och vi onda (vi moderatorer och de som tror på
oss)? Allting var lugnt innan du och plun började för du kan knappast
komma och påstå att vår ledare Johan Lundmark och forumansvarig
No1Viking (som ni speciellt pekar ut men vi andra också) handlingar
berodde på PMS eller dylikt (inget illa menat åt er tjejer där ute).