Samlade åsikter och klargöranden om sebastean

Johan liquoricetea at gmail.com
Fre Jan 5 16:32:37 GMT 2007

"Mig själv har han bannlyst helt utan vare sig föregående varning eller
motivering. Dessutom har han ignorerat mig när jag har kontaktat honom
efteråt."

Jan, du postade själv motiveringen till denna lista för några timmar sedan. Anledningen till att varken du eller ozamosi fick en varning var att överträdelserna till för forumet uppsatta regler som ni genom att registrera er och skriva på forumet godkänner var både grova och medvetna.

hälsn
//Johan Sebastean