Fwd: -avstängd-

Johan liquoricetea at gmail.com
Fre Jan 5 12:43:44 GMT 2007

Hej Alla!

Vi brukar inte lägga ut motiveringar till avstängning från forumet öppet
för att inte hänga ut någon. Men väljer personen i fråga att göra det
själv så visst.

Angående "inbördeskriget" så ser det i mina ögon mest ut att vara
terrorister ("kritiker" enligt PsySine) som av okänd anledning spränger
sig själva i luften. Det ser ut att inte vara speciellt många kvar av dom.

För den som inte är registrerad på forumet kan jag länka till de regler
<http://ubuntu-se.org/forum/misc.php?action=rules> alla som registrerar
sig på forumet godkänner och som moderatorer gör sitt bästa för att
upprätthålla.
<http://ubuntu-se.org/forum/misc.php?action=rules>Diskussion av
forumreglerna där alla forumregistrerade är välkomna att delta har
pågått en längre tid i tråden *Regelförslag, för vårt forum, att
diskutera kring <http://ubuntu-se.org/forum/viewtopic.php?id=4101>.

*hälsn
//Johan Sebastean
Ubuntu Sverige