Re: underkända förslag på nomineringar

Ambjörn Thorhard gholen at gmail.com
Fre Feb 2 21:15:57 GMT 2007

Nu håller vi tonen snygg, och trevlig. Visst är det så att det finns
motsättningar, men tänk för guds, ubuntu och kernelns skull på att vi har
ett gemensamt mål, allihopa, att göra Ubuntu till nåt mer, nåt större, nåt
mer än dessa konflikter.
Jag vädjar till ALLA i den här konflikten. Snälla, tagga ner lite. Att vi
har motsättningar är en del av allt ihop.

Ambjörn "gholen" Thorhard