Mobilt bredband

Christopher christopher at ystad.nu
Fre Aug 24 16:05:58 BST 2007

Johannes

Tack så mycket för ditt utförlig kommentar, jag värdesätter dina
synpunkter och skall ta dom i övervägande och söka vidare insikt i dom
relevanter du nämna.

Det hade varit värdefullt att råka på någon som kör 3's mobilt bredband
på Linux (Ubuntu) i dag. Jag har kontakt med en som är helt nöjd - men
som kör Microsoft :-( . Tack för adresserna - jag skall kolla vidare där.

Mvh
Christopher