SV: squirrelmail

mattias jonsson jonsson at mj1.mine.nu
Tis Aug 14 08:21:49 BST 2007

Behöver man än sådan lista om amn bara får höra googla googla googla
Menar alla svar finns inte på google
Jaja må hända att ja är sur i tonen men är enbart läss på att höra googla
För övrigt har ja kommit fram till va mitt fel är men går tydligen inte att
lösa
Några paket som är depends med något locales minns inte va det hette