Problem att växla mellan trådbundet och trådlöstnätverk

Martin Snygg martinsnygg at gmail.com
Mon Apr 16 12:13:49 BST 2007

Tidigare har jag kunnat köra trådbundet nätverk via min dockade Thinkpad
Z60m och lyft den ur dockan och automatiskt växla till trådlöst med
NetworkManager. Det går fortfarande, men nu kan jag bara ansluta till google
och det interna nätet på jobbet trådlöst. Hemma funkar det fint men just på
jobbet vill det sig inte. Kör Fiesty Fawn och det har förmodligen krånglat
till sig vid någon uppdatering.

Förslag på åtgärder?

PS.
Alla andra på jobbet funkar det trådlösa för så det är i min burk...