Installera nya översättnin =?ISO-8859-1?Q?gar, _s=F6ka_i_=F6vers=E4ttningar?=

Simon Bohlin simon.bohlin at gmail.com
Fre Apr 13 09:02:42 BST 2007

Finns det något (halvsmidigt) sätt att installera nya översättningar redan
innan de kommer den vanliga vägen?
Hur ofta uppdateras den "vanliga vägen" - en gång i halvåret?

Helst skulle jag vilja installera nya översättningar var eller varannan
månad, för att kunna hugga in på kvalitetshöjning av snabbtangenter i menyer
och dialogrutor, samt enstaka stavfel så som "Filehanteraren". Det vore t ex
dumt att leta en massa efter stavfel och snabbtangenter, bara för att en
stund senare upptäcka att det redan fixats.

Går det att söka bland alla språkfiler på något sätt?
(Jag vill inte längre vänta på att de bygger sökning i översättarportalen
Rosetta).

MVH
/Simon Bohlin