Frågor från en nybörjare

Daniel Melin fulgubbe at gmail.com
Fre Apr 6 10:30:41 BST 2007

Minerat område... Både musikspelare och mediespelare finns det hur många som
helst av. Och varje spelare har sina anhängare.

Om man (som jag) kör Kubuntu så tycker jag att standard-applikationerna funkar
kanonbra (Amarok och Kaffeine). Kaffeine hanterar alla medieformat du frågar
efter om man adderar paketet "w32codecs". Alla (?) mediespelare behöver iofs
w32codecs om dom ska spela wmv och wma.

/Daniel