översättningar, klart senast 12:e mars!

Martin Magnusson martin at eyra.se
Tors Apr 5 09:59:46 BST 2007

Simon Bohlin skrev:
> Kanske att de som jobbar helt via Launchpad kunde ge sig till känna. Jag
> är en.

Jag är också en. Jag har anmält mig för att komma med i
översättningsteamet, och väntar nu på mer besked om hur man kommer igång
från översättningsansvarig. Men i väntan på det kan jag ju förstås
fortsätta i Launchpad. Jag har bara inte riktigt koll på vad som händer
med översättningarna som skrivs in där. Används de faktiskt? Är det
någon mer officiell översättare som går igenom förslagen från Launchpad
innan de läggs in? Kommer översättningarna därifrån andra distributioner
till godo också? Det känns ju hemskt onödigt att ha ett specifikt
översättarteam bara för Ubuntu.

/martin