Re: Spärrade användare

Ambjörn Thorhard gholen at gmail.com
Mon Apr 2 22:07:20 BST 2007

Till alla beörda, nej, jag kan inte ändra det, jag är moderator, inte admin,
eller hur det nu funkar, jag kan spärra, men inte öppna, i alla fall har jag
inte hittat hur man gör.

Peter och rancor. Hör av er till mig.
Urban och alla andra! Jag gör mitt bästa, och jag gillar heller inte att det
finns spärrade. Så att ni vet.

// Ambjörn