Ett flertal problem

Daniel Melin fulgubbe at gmail.com
Mon Apr 2 17:06:54 BST 2007

Jag skulle utan tvekan börja om från början. Har du bara 2 partitioner? / och
swap? I så fall kan du skapa en ny ext2 eller ext3 partition, kopiera dit
allt data du vill spara för att sen formatera under installationen. Om det är
lite data så är ett USB-minne bättre såklart.

Det är för mycket Sun Java det där. Använd bara senaste.

Själv tycker jag Kubuntu är att föredra, men det är en smaksak.

Sen skulle jag nog köra Feisty Beta om jag skulle göra en clean install idag.

Lycka till!
/Daniel