Re: Edgy eft släppt!

Micke Karlsson mmmicke at gmail.com
Tors Okt 26 12:23:03 BST 2006

Som översättaransvarig vill jag ta tillfället i akt att dels tacka
alla som bidragit till översättningarna i edgy, och dels inbjuda dem
av er som är språkintresserade och skulle vilja hjälpa till att
översätta dokumentation. Just nu är behovet störst i wikin, men även
översättning av dokumentation i edgy och senare feisty (som är nästa
version av Ubuntu) kommer att behövas.

Hör av er till mig via mail eller jabber (mmmicke at gmail.com) eller på
#ubuntu-se (popstr) om ni tycker det vore intressant.

Tack för ordet.

/micke