hur komma åt ex mina dokument

Göran janssongoran at telia.com
Tis Okt 24 22:11:49 BST 2006

Hej Linnéa

Jag har ex nästa 20 000 mejl i Thunderbird för Windows som jag vill ha
tillgång till och liknande antal i eudora.

för att nämna några program:
Visma XOR (bokföring), G-mail notifier, Lime wire, Mustek USB skanner,
Paragon drive backup, Phonostar (radio på nätet), Route Planner, Trados,
Wordfast, Telia SMS i datorn, WavePad (inspelningsprogram för ljud),
Faxprogram, Wordfinder, CD to MP3 converter m fl.
Dessa är de viktigaste. kanske finns det motsvarande som freeware, vad
vet jag.
Trados fungerar ihop med Open Office men om det fungerar under Ubuntu
vet jag ej.

Problemet är att jag inte hittar mina dokument eller NTFS partitionen
via Ubuntu/open office.

Göran